Run 10

Vi blir delvis shanghaiet til å ta et lite oppdrag for Nicolay Kirillow. For ganske lite penger, men litt div stæsj.
Tar oppdraget delvis for å komme på bedre fote med den russiske mafian.

Utfører oppdraget ganske raskt. På vei bort fra Warehouset hvor vi fikk de små slantene for oppdraget, kommer en dame litt nølende mot oss.
Hun vil ha vår beskyttelse, men vil ikke fortelle oss mer før vi møter henne senere når ingen kan se oss prate.
Skal møte henne senere i Aurora Warrens. Og hennes navn er Maria.

Vi kommer ikke veldig langt før Kirillow igjen tar kontakt. Han har mer for oss å gjøre.
Kommuniserer at vi nok vil ha noe litt mer lukrativt å ta oss til, men sier vi kommer for å høre hva det kan være snakk om.

Vi blir fortalt hvor The Three Kings holder til. Og at de er en undergruppe av The Frontz.
Vi får i oppdrag om å se til at de må takke ja for å jobbe for Vory, hvis ikke, må de alle dø.

Vi er litt usikkre om vi vil ha oppdraget, men etter å ha presset opp den orginale prisen på 4000 opp til 6800 per pers, og at vi kan kjøpe våpen/dop top til 30% discount tar vi oppdraget.

Før vi setter i gang med å utføre oppdraget, drar vi dog for å prate med Maria i Aurora Warrens.
Ser der inne en del tagging med 3 gule kroner.

Adressen vi ble gitt viser seg å ha en Bouncer / "Manager". Blir sluppet inn. Innenfor er en svær fyr på nesten 2 meter. Kaller seg "Tony".
Inn bak der venter også Maria, men hun holder seg mer i bakgrunnen.
Får høre at denne Tony er del av The Three Kings. Han vil ha beskyttelse. Vi blir tilbudt 4900 for dette.
Beskyttelsen innebærer at vi passer på til Tony og Maria stikker fra byen slik at de kan ha et liv sammen.

Dette siden Tony er i stor fare for å bli drept. De andre i The Three Kings tror kanskje Tony står bak et mord på "Johnny".
Dette har han da ikke noe med. Tony tror Amy nå muligens er nye lederen av The Three Kings.

Får deretter vite fra Maria at det var hun som drepte Johnny. Hun gjorde det slik at forhåpentligvis Tony ble den nye sjefen.
Og hennes motiv.. slik at han som sjef kunne få hele The Three Kings rekrutert av Vory, slik at de alle kunne leve fredelig i Denver.
Maria sin far er visst ingen ringere enn Kirillow selv.

Vi drar for å prate med resterende i The Three Kings. Der dukker Amy opp, som vist er sjefen for hele The Frontz.
Og hun vil veldig ikke at noen av de skal bli med i Vory.
Uvitende om våre andre oppdrag, gir hun oss oppdrag som sikkerhetskonsulenter, for å passe/beskytte Tony.

Vi overtaler deretter Tony til å bli med oss. Slik at han kan prøve å overbevise The Three Kings til å bli med i Vory.
Tony klarer dette ganske dårlig. Wraith på sin side stiger da frem, og med mange gode argumenter klarer til slutt å få de fleste til å være enige om at det kanskje vil være en god plan.

Tony betaler oss for å ha holdt ham i sikkerhet. Vi drar deretter til Vory, og får utbetalt vår reward der for å ha utført oppdraget.

I det vi går dog, dukker Amy opp med The Frontz. De som sagt ville IKKE at Vory skulle ta over The Three Kings.
Det blir Krig.
Teamet regelrett dreper HELE den store motorsykkelgjengen, minus en vi lar gå slik at han kan spre ordnet hva som skjer hvis vårt Team blir angrepet.
Nuffsnik særlig kunne telle ganske mange kills på listen sin.

Tar 7 dager nedetid etter dette for å skaffe tilveie mye nye ressurser som ble brukt.

-1 Fraction The Frontz
+2 Fraction Vory (Kirillow)